Kantoor schoonmaak

Doordat wij al ruim 50 jaar ervaring hebben in de schoonmaakbranche weten wij als geen ander wat er komt kijken bij het goed onderhouden van een bedrijfsinterieur. Afnemen van tafels, stofzuigen en dweilen van vloeren, zemen van ramen en het opruimen van vuil, wij zorgen ervoor. Is er een keuken en/of kantine in uw kantoor en moeten uw toiletten, was-, en kleedruimten schoon worden gehouden, wij zorgen dat het meubilair, de wc's, wastafels, kleedruimten schoon blijven. U bepaald wanneer dit moet gebeuren. Hiernaast kunnen wij u adviseren over het gebruik van schoonmaakmiddelen.Het op de juiste wijze uitvoeren van uw kantoor schoonmaak zorgt ervoor dat u een geweldige indruk maakt op uw klanten. Met onze schoonmaakdiensten kunt u zich concentreren op uw dagelijkse taken met het vertrouwen dat al uw schoonmaakvereisten worden gehandhaafd.

Ontvangt u uw klanten op kantoor en u wilt een goede indruk maken?

Dan is het schoonmaken van uw kantoren en bedrijven zeer belangrijk want onbewust zullen uw klanten een beslissing nemen voordat u de kans krijgt om uw mond te openen. Ze controleren je niet alleen. Ze controleren het moreel en de houding van uw team, de netheid van het kantoor, hoe uw koffie smaakt ... en de netheid van uw kantoor.

Kantoor schoonmaak is de eerste stap om uw klanten te laten zien dat u om hen geeft. Wij begrijpen dit en we begrijpen dat we heel belangrijk kunnen zijn bij het presenteren van het beeld dat u aan uw klanten wilt presenteren.

Taak- of resultaatgericht werkprogramma

Uw dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse professionele schoonmaak wensen beschrijven we in een taak- of resultaatgericht werkprogramma zodat we de schoonmaakwerkzaamheden naar wens uitvoeren.

Logboek

Het logboek wordt in de werkkast of bij receptie bewaard. De medewerker vermeldt hierin op welke tijden/dagen het werk is uitgevoerd en eventuele bijzonderheden. Daarnaast bestaat de mogelijkheid door de opdrachtgever eventuele opmerkingen/wensen te noteren welke de medewerker bij diens eerstvolgende bezoek uitvoert. Op basis van een periodiek bezoek door de rayonmanager volgt controle van het logboek op bijzonderheden. Indien nodig volgt feedback naar de medewerker en onze opdrachtgever.

Offerte aanvragen of kennismaken?

Op basis van uw wensen maken wij u een graag een passend voorstel

Uw schoonmaak, onze zorg

We streven ernaar het vertrouwen van onze klanten te winnen door onze beloften consistent na te komen, dus waar uw locatie ook is, wij regelen het voor u.

Voor betrouwbare, vooruitstrevende schoonmaakdiensten neemt u contact op met Alja Schoonmaak - we horen graag van u! Voor een offerte kunt u telefonisch contact met ons opnemen op 0591- 63 00 65 of stuur een e-mail naar info@aljaschoonmaak.nl

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.