Kantoor schoonmaak

Alja schoonmaak heeft meer dan 50 jaar ervaring in het schoonmaken van kantoren. Het bieden van een schone kantooromgeving is een belangrijk onderdeel van een moderne, effectieve organisatie. Netheid is van het allergrootste belang voor de merkpersoonlijkheid en klantperceptie van een bedrijf. Het heeft ook een belangrijke rol te spelen voor de gezondheid en het welzijn van werknemers en kan de productiviteit rechtstreeks beïnvloeden door het voorkomen van afwezigheid op het werk.

Het belang van commerciële kantoor schoonmaak

 
Wist u dat: 
Dat de gemiddelde werknemer negen werkdagen per jaar verliest aan ziekte, waarvan sommige te wijten zijn aan een gebrek aan hygiëne op de werkplek.Een typisch kantoortoetsenbord kan op elk moment tot 7.500 bacteriën bevatten.Virussen zoals de griep kunnen 24 uur lang op onreine oppervlakken zoals bureaus of elektronische apparatuur blijven hangen.60% van de afwezigheden van werkziekten zijn opgelopen door vuile apparatuur op kantoor, zoals e-coli, stafylokok en bacteriën.Met 65% van de kantoormedewerkers die telefoons en computers delen en met maar liefst 25.127 kiemen per vierkante inch op slechts een telefoon vinden, moeten werkgevers reinheid serieus nemen.

Hoe schone kantoren de productiviteit op de werkplek kunnen helpen:


Verhoogde focus: In een schone werkomgeving wordt u minder snel afgeleid door rommelige objecten en leidt een grotere mate van concentratie tot meer en beter werk.

Minder tijdverspilling: er kan veel tijd verspild worden bij het zoeken naar documenten in een rommelige werkruimte. In schonere, goed georganiseerde kantoren kan papierwerk gemakkelijk en snel worden opgespoord. Minder stress: een rommelig bureau kan ertoe leiden dat u probeert zich te veel op één ding tegelijk te concentreren, waardoor uw stressdrempel wordt verlaagd.

Grotere winstgevendheid: in plaats van tijd te verspillen aan het zoeken naar documenten, krijgen werknemers in een schoon kantoor meer werk gedaan, wat op de lange termijn helpt bij winstgevendheid. 

Minder absentie: een onreine werkomgeving kan ertoe leiden dat het personeel ziek wordt en dat er veel ziekteverlof wordt genomen. Schone werkruimten zouden moeten helpen het ziekteverzuim te verminderen. Verbeterd moreel: werknemers in een schone werkomgeving zijn van nature waarschijnlijk gelukkiger dan mensen in slordige omgevingen en werknemers die tevreden zijn met hun werk zullen waarschijnlijk meer gedaan krijgen dan degenen die een hekel hebben aan hun baan.